Friday, September 26, 2008

Selamat Hari Raya...Sayang...

raya tinggal 4 hari lg,so persediaan raya semua aku dh prepare... dri anak2 aku smpai lah aku semua aku dh sediakn!!! yup this year me and my family will raya kedah sbb nk jumpa tok yan!!huhu...lama btul aku x beraya style kampung,selalunye aku beraya kt kl je..

alahai,malasnye aku nk packing kain baju utk balik kedah,klu dok 2-3 hari bleh la pack baju sikit je tp ni stay smpai seminggu,dh la plak nk kena packing baju anak2 aku lg...LEtihnye(sigh)...

esok aku nk pegi ke kl beli baju utk stay kt kedah. ye larr maklumlah baju aku semuanye seksi2 xkn la aku nk stay in kedah nk pakai sexy gak,ishhh malu aku nnti!!!

kepada my sayang b... B MINTAK MAAF BYK2 sempena ari raya ni... b syang sgt kt awk!!!

again, i wanna wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI TO ALL...

No comments:

Post a Comment