Tuesday, May 19, 2009

I WAS SO SCARED LAST NITE!!!!

yesterday, my hubby came back early from his office cuz he's having problem wif his nose bleeding and it was non-stop bleeding from morning until evening!!!! it's all because he's HAEMOPHILIA... that's why aku cukup risau kalau hubby having cuts or injuries yg melibatkn darah sbb hubby akan amik masa lama utk baik tu pun klu hubby pegi GH and kena masuk ubat tambah darah!!!

so last nite bwk la dia ke hospital and kena refer to blood bank sbb hubby ada doctor dia utk penyakit dia. yg bestnye bila sampai hospital elok lak darah tu nk berhenti,tp bila dh balik umah tiba2 je hubby muntah2 and darah starting keluar balik kt hidung. but this time lg teruk lak sbb badan masuk angin and bila aku urut badan hubby,dia muntah2... but the scared part masa hubby nk mandi,tiba2 aku dgr sound hubby lain mcm je bila dia mcm tak cukup nafas... aku pun check hubby and muka dia dh lain bgtau aku yg dia tak boleh bernafas. mmg scary sgt sbb aku tak tau nk buat ape!!! aku try sudia relax jap maybe takut dia dh byk sgt muntah smpai tak larat lg.

sepanjang malam tadi mmg dia tak boleh nk tido!!! today bleeding dia dh pun stop but dia kena tahan ward sbb kena masuk ubat since dia pun dh byk kuar darah. Poor my hubby and tomorrow kena visit him and bringing some stuff for him to stay kt ward tu!!! seriously,hubby tak pernah lg kena teruk camni... 

oklah,that's all...

assalamulaikum...

No comments:

Post a Comment