Monday, February 16, 2009

BILA TEKAK TERINGIN NAK MAKAN CHICKEN CHOP!!!

Dh beberapa hari gak la tekak aku ni asyik nk mkn chicken chop!! bukannye x bleh buat sendiri tp teringin nk mkn org lain buat. aku ajak hubby makan western food kt kg. baru tp blom lg sampai2 kat situ!!! so on 15th feb 08', semua satu family pegi la makan kt kelana jaya. cam biasa dh berebut amik tempat nk duduk maka bermulalah sesi meng-order makanan!!! well mom dh biasa sgt mkn mee bandung muar. mmg sedap and slurrrrppp!!! me and nina order la chicken chop and sizzling chicken chop,xde beza pun cuma satu dok dlm pinggan and the other one dok dalam hotplate.  

dan sesi makan pun berlangsung la dgn pantas mcm vacum je!!! keluarga en. Fuad ni klu part dh sampai je makanan kt depan mata mmg dh x pandang kiri kanan,tau2 je dh licin cam vacum cleaner sedut!!!! hahahhh.... ok la klu ikutkn chicken chop yg aku makan mmg x berapa sgt la klu nk dibandingkn ngan aku buat sendiri. tu yg ingat bila ada masa je ingat nk buat la chicken chop,baru puas hati aku!!! 

NOTE: pic kt bawah ni khas utk sis ku yg berada di canada sbb kt sana xde food yg cenggini rupa.. hehehehh,jgn marah ye dik!!!


mee bandung mummy suka makan sgt kt kelana jaya... sedap sbb cukup semua rasa!!!udang dlm pinggan tu dad mintak lebih..

me and nina order kerang rebus tp tgk rupa cam besar tp bila kopek,alamak isinye besar kuku jari kelingking je!! rebus lama sgt smpai kecut...


ni la rupanye akak aku makan kerang rebus...


not forget my favourite drink,watermelon juice..


ala nina, toksah la ko buat terkejut babun ko tu!! aku tau la ko yg perhabihkn semua food yg ada atas meja.

ya allah, smpai licin dibedalnye!!!



ok lahh,bila dh bedal sampai x ingat dunia mula laa muka start jadi muka toye gile+ perut dh kembang+mata dh ngantuk dh seperti rupa ular nk tido lepas kenyang bedal sekor kambing dh rupa kami ni..

so balik dan mandi siap2 la utk ke tmpat tido dimana sesi yg paling menenangkn kepala otak!!!

chowwwww....


No comments:

Post a Comment