Monday, February 16, 2009

MACAM TERSEPIT PINTU!!!

saje je tajuk cenggitu... actually tajuk tu aku teringat zaman aku sekolah dulu2!! aku ni suka sgt la colour kuku aku,lepas tu colour plak asyik black je konon nk jadik ganas and lain drpd yg lain sbb time aku sekolah dulu cuma aku je yg suka buat havoc ngan student2 lain. bila time cuti weekend je mesti kuku aku dh start bercolour hitam je!!! ada la sekali aku ni jalan2 ngan frens aku kt area kampung naik motor ramai2 tiba2 ada la sorang fren aku ni dia ternampak la kuku aku yg bercolour hitam. boleh lg dia kecohkn kt semua frens aku yg lain kata kuku aku tersepit kt pintu sampai hitam jadiknye kuku aku.. ya allah punye la ngok ngek fren aku ni sbb dia jarang tgk org colour kuku hitam!!! hahahahh...nk tergelak pun ada masa tu. until now bila aku colour kuku aku hitam je mesti aku nk tergelak betapa 'toootttt'nye kawan aku sorang ni!!!



black coloured nail....my favourite!!!


ok lahh chowww......

No comments:

Post a Comment