Saturday, September 5, 2009

HAIR ACCESSORIES

saya suka sgt pakai sumthing accesories kt atas kepala saya!!! setiap kali klu jln2 mall ke mesti nk singgah kedai yg jual brg2 hias utk rambut,but most of all saya suka sgt pakai headband.. bukannye ape sejak first time tgk GOSSIP GIRLS especially character BLAIR WALDORF,suka sgt sgt ngan semua wardrobe yg dipakai utk character tu..

so dri situ sye suka sgt headband yg dipakai dlm GOSSIP GIRLS,semuanye cantik2 sampaikn sye sanggup mencari kt KL headband ni.. saya paling suka headband yg dipakai character SERENA dlm GOSSIP GIRLS ni...






characters from GOSSIP GIRLS...

so tgh takde buat ape tadi saye pun korek la dlm laci ape yg ada,and last sekali dpt la gak headband yg mmg klu cri kt kedai mesti mahal nyer la... saya ada buat dua jenis,satu atas kepala saya ni and the other NINA pakai tp tak sempat lak nk amik letak gambar headband dia..



model tak laku memperagakn headband...



2 line chain hairband



3 line chain hairband

camne pun saya mmg ingat nk buat hair accessories and try lak jual online,tp ada ke org nk beli??!! errm entahlah...

oopppsss gmbar hanya utk perhiasan cerita sahaja...

anyway,saya akan cari idea utk buat lebih byk lgi accesories tu pun klu dtg rajin la!!!hahaha...

oklah until here...

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment