Sunday, September 13, 2009

PREPARATION RAYA 2009

This year me and family just raya in KL cuz no budget nak balik kampung. so mcm biasa bila time nk dekat raya bru la kecoh nk prepare brg raya for my kids. so semalam me,hubby,nina BAILON and abg yusplanning jalan2 again to times square,me and hubby nk cari kasut raya for my ashraf but biasa la bila dh bawak laki aku tu mcm2 songeh dia klu bab anak dia punya barang. singgah mcm2 kedai kasut bdk2 tp semuanye hubby tak berkenan.. tapak tu licin la nnti jatuh,nnti melecet la,ada lampu2 mcm boyan la...haisshhh mcm2 la alasan tu!!

last sekali beli baju gown for my lil sofia da CHOWDER.. bila aku bgtau hubby yg sofia dh ada byk baju almost 5 pasang baju raya,hubby kata stop dah beli for sofia just beli for ashraf cuz my ashraf bru ada 3 pasang baju raya. as for me lak,baju raya bru sepasang tu pun manik tak abis lagi jahit sbb kemalasan melanda. hubby suruh cari baju raya satu lgi tp bila nk gi beli baju raya yg aku dah lama berkenan dh abis lak,haiiiyaaaa!!!

semalam aku shopping ngan hubby kt times square pun just nk cari handbag,bermulalah sesi masuk satu kedai handbag ke satu kedai lgi dan lagi dan lagi... rasanye dri tingkat bawah sampai ke tingkat 5 masih gak blom ada yg berkenan..bila hubby dh start 'enjin' bebel dia sbb masuk kedai tu takde yg lawa,masuk kedai ni takde yg cantik last sekali pi balik tingkat 4 masuk kedai handbag dh ada yg berkenan tp takde colour lak.. aku nk gak handbag tu so main tibai je la amik colour PINK... ya saya mmg tak suka colour pink tp nsib baik pink aku amik ni tak trlalu garang sgt pink tu!!

oklah bab handbag dh selesai,kasut raya pun dh selesai... cuma tinggal nk beli lgi sepasang baju raya lgi..hehehe biasa la aku ni nk kena pi beraya sedara sebelah hubby!! tp cian kt hubby sbb dia blom beli ape2 pun lgi. kata dia nk beli sendiri so biar la dia pi survey sendiri.


anak hindu ni suka sgt baju gown...


oklah sampai sini je aku nyer merepek,dh kebuntuan idea nk dicurahkn...

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment