Friday, November 13, 2009

RINDUNYA!!!

kwang3x.... ooopppsss,jgn salah sangka ye aku cuma rindu nk update segala macam profile ni haaa!! lama sungguh tak update... errmmm,sekarang tgh musim hujan so semua benda nk buat jdik lembab je ni. anak2 aku lak tak sihat, cough and flu tp dh okay skit!! as for my daughter lak,sofia takde ngan aku rite now but ada ngan Mama Yang... sofia dok ngan aku asyik bantai bergaduh je memanjang ngan aku lepas tu sat2 5 minit je bantai nk melalak kuat2..

berdengki satu hal gak ngan abang dia..bila si abang main toys, yg si adik pun sibuk gak nk main padahal toys tu klu takde sape usik,berabuk la dok lama2 tersadai.. bila ngan aku lak asyik nk ngengada je sampai aku nk mandi pun bantai menangis mcm kena pukul.. last sekali semalam Mama Yang call aku and aku dh agak mesti dia boring sofia takde so aku pun suruh la dia amik bdk pompuan degil tu..

aku dh bosan tak tau nk tulis ape lgi... rasanye tu je la kot buat masa ni!!! malas sgt sbb kepala aku sakit giler sbb terlelap jap tadi,tu yg benci tido time ptg2 tau...hissssshhh..

sampai disini saje...

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment