Thursday, June 30, 2011

FB UNTUK KACAU KEHIDUPAN ORANG LAIN???

kegunaan fb ni ada mcm2...tgk kepala otak org gak la pandai ke x pandai handle FB ni!ada guna fb utk brbisnes,ada tu nk masuk contest,ada gak utk cri balik boypren/gurpren lama hikhikhik..tp pda aku yg paling penting skali aku guna fb utk rapat balik ngan sedara mara dan kawan2 lama dri sekolah rendah smpai la menengah...tu cara aku guna fb la. 

TAPIIIIIIIII ada la org tu(xmo mention nama) guna identiti lain tp user sbnr adalah org lain yg hanya guna tujuan utk rosakkan idup org lain sambil korek rahsia..(rasanya hobi dia korek jubor/idung kot tu sbb asyik nk mengorek je)eeeewwww citer jijik benor..hahaha.. balik pda citer korek mengorek ni,aku x tau la knpe dia adakan acc fb ni guna nama sndiri tp yg sbnrnya disebalik acc tu ada lah org lain? 

dh la tu pulak ko update status ko yg bukan2,ko nk hentam org yg pdahal aku ni tau sape yg ko hentam tu. kan x psl2 aku dh update status aku utk hentam org..kan kepala otak aku dh jdi jahat sbb bodohkan org yg sememangnya BODOH. hahahah brbelit post aku ni!senang citer aku nasihatkan ko jga la family ko tu elok2,xde gunanya ko kacau hidup org lain semata2 nk puaskan hati sendiri. ko x dpt ape pun,ko cuma dpt kutukan dri org sekeliling betapa jahatnya perangai ko,PEREMPUAN!

skrg ni aku rasa mcm nk blocked acc fb org tu tp nnti x tau lak ape citer lgi dia nk hentam kn! xpe la kita layankan aje.

sekian wasalam..


No comments:

Post a Comment