Monday, March 9, 2009

CEMBURU NGAN AKU????

SCARY but TRUE.... ni bukan buat2 citer tp ni real nyer citer!!! nk dimulakan story dgn hanye satu message je utk seorang kawan yg aku kenali sejak sekolah lagi!! mmg la dia tu ex-boyfren tp aku dh xde hati langsung kt dia sbb ape yg dia pernah buat kt aku suatu masa dahulu tp ye lah citer lama x nklah diungkit lgi!!! so now i'm totally married and got 2 kids yg paling berharga sekali dlm hidup.. message tu pulak hanyelah bertanye khabar sbb dh lama x dgr ape2 berita dri dia sbb last skali dia message pun dia jemput aku time kahwin dia nnti tp not confirm yet da date so tu yg saje nk tanye2 bila hari bahagianye!!! 

but only few seconds dpt call from his number but bila answer je suara pompuan daaaa!!! dh agak dh mesti kes nak soal siasat aku la ni... tunang dia call aku tanye2 kenapa aku msge kt tunang dia yg merangkap kawan aku ni,then aku explain la kt pompuan ni yg aku just tanye khabar just like my other friends. whoaaaa...tiba2 pompuan ni nk melenting ngan aku sbb aku ni dia sangka cam nk terhegeh kt tunang dia yg pernah menyakitkn hati aku ni!!! pompuan ni tau aku dh kahwin and dh ada anak tp dia plak cam nk cemburu lebih2 la,boleh lg dia suruh letak diri aku ni kt tmpat dia yg hanya pegang satu title(tunang orang),sedangkn aku ni dh jauh la sgt title dh tu pulak dua title(HOT wifey+mummy),hehehehhh.... jdik ape masalahnye pompuan ni nk cemburukn aku!!! hellloooo,please la aku x hingin la tunang pompuan tu!!!

ok sambung lagi citer,bermulalah sesi soal jawab yg begitu la merepek sekali oleh pompuanyg aku gelar HILANG AKAL SBB TANYE SOALAN BODOH!!!! aku sendiri x tahu bila masa dia wujud pun dlm hidup kawan aku ni pun tak tau tiba2 nk kata aku ni calling2 belakang dia(kira cam stab dia from behind) tp trust me aku mmg x tau pun pasal dia!!! drpd ape yang aku dengar citer from member2 aku yg jugak member tunang pompuan yg bodos nih, umur dia lebih tua dri aku tp i dun care la klu dia tua lg dri aku so ingat senang2 je nk maki hamun aku!!! dalam aku dok dgr merepek dia maka bermula lah mulut aku yg bleh dikatakn xde 'insurance' ni meng"attack" pompuan tu ngan kata2 yg MASYA"ALLAH xboleh la aku catatkn kt blog aku ni!!! dia sibuk2 dok soal sama ada dia cemburu atau tak bila aku ni msge kt kawan aku,aku ckp la mesti la kau tu cemburu kalau tak,xkan la ko nk kecoh satu kampung!!!lagi sekali,bodos nyer pompuan...

actually dh byk kali dia nk calling2 aku tp kawan aku ni x bagi agaknye sbb takut kecoh cam ari tuh!!! jdik utk menjadikn diriku ni yg malas nk bergaduh ngan org yg hilang akal pendek akal baik aku letak je fon drpd panajang citer!!! lepas tu mmg aku ni jdik panas hati la kt pompuan tu. aku story kt member2 aku semuanye x sangka ada gak org yg bleh nk cemburukan aku yg memang hot wifey+mummy ni...hahahahh... tp camne pun aku tetap kesiankn kawan aku tu sbb belum ape2 lg dh kena control, tu kalau dh kahwin agaknye dh x boleh ada kawan pompuan agaknye!!! tp ye lah mcm aku ni masih sedar diri yg aku ni ada family... kalau kawan just kawan je takde langsung nk ada feeling2 terlebih ni...

episod kutuk mengutuk pun berjalan lancar ari tu ngan member2 aku dgn atas nasihat member2 aku diorang kata,"SABAR JE LA,AIRINA!!!!" well mmg aku ni masih lg sabar kalau aku ni dh hilang sabar dh lama aku report perangai buruk pompuan tua tu kt kawan aku tp disbbkan nk dia bahagia xpe lahhh, just tunggu je wedding dia yg entah bila nk berlangsung tu!!!!! well,for ur information aku dijemput dulu sebelum org lain,hahahahhh...  nngekkkkk!!!!

ok lahhh aku blah dulu sbb kepala ku dh panas ni!!!!hehehh...

No comments:

Post a Comment