Sunday, March 15, 2009

:::HUJUNG MINGGU YANG TAK BERAPA MEMBOSANKAN:::

nothing special today.... bgn tido celik mata je dh kena get ready mandikan bdk2!! tu je rutin aku everyday,non-stop asyik mengadap anak2 aku yg semakin membesar tu dan semakin nakal tahap pening kepala..hehehehh!!! tak merungut cuma kadang2 tu kena banyak bersabar dgn perangai anak2 aku tu. so today just bwk ashraf and sofia pegi jln2 beli kuih cakoi(ala yg macm tepung donut tu) and air tebu,kononnye nk bwk bdk2 pegi amik angin kt park kelana jaya(bekas lombong lerr) last sekali ari ujan la pulak!! jadi kami pun balik la umah dok diam2 je. 

YES,dah beberapa hari kalau petang je UJAN turun,asal petang je ujan! semalam pun pegi wedding member hubby pun tak dapat nk turun dri keta sbb ujan lebat so passing hadiah je lerrr. ingatkn kalau dh petang ujan,malam kira boleh gak la pegi jalan2 kt uptown Danau Kota,Setapak tp hujan lagi daaa makin tak henti2 pulak. mmg rosak planning aku nk pegi jalan2 ngan family aku. 

bila dah tak dapat gi jalan2 mana dok umah pun masih gak ada activity yg boleh dikatakan membesarkan bontot!! dok depan PC main games je lerrr,tu pun bergilir-gilir sat aku,sat nina and sat lak mummy pun ngadap PC gak. dh tension main games tgk tv tp kt astro balik2 citer tu gak, AF pun aku tak minat so aku tak bother pun sape2 yang menyanyi!!! jadi tak payah laa nk citer ngan aku pasal Akademi Fantasia(AF) yg sungguh bosan sekali. hahahahhh....

oklah aku dah mengantuk, upload video kt Facebook pun tgh lembab gilos so tunggu je lerr sampai abis upload...

chowww...assalamualaikum!!!


No comments:

Post a Comment