Tuesday, March 10, 2009

MY HAPPY DAY WIT ASHRAF!!!!

today,me and my ashraf jalan2 naik train LRT to ofis papa in KL!!! just bringing my son experience ride train and bus... it was great time together but tired a bit coz my ashraf tersangat laa LASAK. abis semua orang dalam train dia nk tegur,nk usik dh tu pulak nk didodoi nye old chinese man yg tgh tido dlm train!! nampak la jugak si cina tu tergelak ngan gelagat ashraf!! 

dh sampai ofis papa,start la perut berbunyi sbb aku tak makan since kt umah lg .. dh order makan and air(owhh,pic x sempat) so tunggu la jap sementara aku lapor diri kt orang2 kt canteen tmpat keje hubby... ooopppsss,orang2 kat canteen tu kenal aku coz aku pernah keje kat situ... sampai je nasi putih and ayam masak cendawan dah tu pekena pulak ngan air apple asam boi..fuuuhhhhhh mmg sedap!!! 

selesai je makan so we decided nk gerak balik umah... sbb aku tgk my ashraf ni dh bantai main berkejar kt canteen tu smpai tak larat nk kejar!! nakal sgt sbb tak reti nk duduk diam,abis semua orang dia nk tegur.. dh amik train then amik bus lak utk sampai ke umah!! 

tu la dia my ashraf yg baru 1st time naik bus and 2nd time naik train.. we're happy and enjoy our ride walaupun penat tp best sgt sbb dpt gak bawak my ashraf jalan2 naik public transport!! 

ni je pic yg sempat aku amik....


my ashraf  menjenguk kt tingkap tgk keta yg banyak....


my ashraf yg berdiri kt seat sbb nk tgk keta kt luar!!!


ok lah tu je nk story and kalau ada time lagi nk bwk my ashraf gi jalan2 lagi naik train!!!

chowww......


No comments:

Post a Comment