Monday, April 19, 2010

ANOTHER 1 MONTH LEFT!!

Tinggal sebulan lagi aku akan bertarung nyawa mengeluarkan baby dlm perut ni!!hendaknya semua berjalan lancar and takde ape2 problem. so bila dh tinggal sebulan ni mula dtg rasa takut ngan geletar ni. dan yg paling tak bestnya aku tak prepare ape2 pun lgi brg baby. ermmm,bukannya ape dh lupa nk beli ape yg penting!

baju newborn mmg dh byk and recycle balik baju lama from abg ashraf and kakak sofia so takde la membazir beli baju. klu setakat tambah sikit2 tu boleh la.

berat bdn pun dh naik byk sgt and the last skali timbang was 73kg!! now aku kena balanced diet aku atas nasihat doctor. memandangkn sekarang ni aku nk bergerak and berdiri lama2 pun dh tak boleh tu yg kena jaga balik makan aku ni.

as for abg ashraf and kakak sofia,diorang nampak gaya mcm dh tak sabar lgi nk membuli adik diorang yg bakal lahir tak lama lgi ni! since dri dlm perut diorang dh bantai tumbuk perut mama dia mcm punching bag,aku tak tau la nnti bila adik dia dh ada abis dilenyek nnti.

yg aku risaukan sgt about my ashraf, sape nnti nk bwk dia gi chek up klu aku dh 'meletop' nnti!!! hendaknya kena arranged betul2 la chek up ashraf. moga2 dpt la buat implan tu dlm tahun ni walaupun CHANCES dia utk mendengar tak la sama mcm bdk2 lain yg ada hearing problem ni. memandangkan ashraf nyer kes ni jarang ada sbb dia ada CHOCLEA OSSIFICATION(bone growth structure) tu yg buat aku mcm nk nangis je bila dengar problem dia tp kena kuatkan hati dan semangat.

oklah aku dh penat dok lama2 dh rasa kembang bontot aku ni..

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment