Friday, November 26, 2010

BABY EXPO AND HUHHHHAAAA WITH BESTIES

Semalam pegi MidValley coz ada baby expo kt MVEC. saje jalan2 with nina,mum and kids lagipun nina nk cari stuff for baby dia while aku lak saje nk tgk kalau ada ape2 yg menarik. dpt jugak aku beli toys yg agak murah hanya RM10 and baby ring sling from MUMMYHUGS yg dijual kt expo ni sgt affordable utk dibeli sbb got discount lgi.

toys with music sound  

the one i want it so much..BABY RS!!!

after jalan2 with nina and mum, aku jumpa lak ngan besties ku yg sgt gila2. dgn bertemankan anak masing2 so tak boleh la nk leka sgt sbb bdk2 ni pun asyik nk melasak je. dh penat brjalan cari tempat duduk sian lak nnti mak buyong sorang tu penat. while yus lak minah ni baru lps pantang baby ke-3,she bring her 2 askar but nasib baik la tak berapa lasak sgt but me yg bawak ashraf trpaksa brdepan ngan tantrum dia yg bila nampak toys je main pakai tunjuk je nak toys tu tp bila tak dpt dibantainya buat drama king guling2 atas lantai but bila sogok food terus senyap..



 the kids enjoying playing the balloon..

 mak buyong tembam and shidah..


 me with shidah..



 gonna stick together forever ye!!

saya sangat sayang kamu semua tau my besties!!! sentiasa di ingatan... lps ni kita jumpa lagi tau without kids and after zihan give birth.. dan aku tersangat la malas nk melalut dan mengarang byk2 sbb kekeringan idea sbb blom mandi lgi!! hahahaha...

assalamualaikum n jumpa lain hari pulak!

bubyeeee..

No comments:

Post a Comment