Thursday, July 15, 2010

LADIES DAY OUT and RM300


*sekadar gambar hiasan*

dah lama rasanya tak kuar jalan2 ngan besties aku sejak aku tinggalkan zaman sekolah! itupun kalau ada kawan2 yg nk kahwin bru la dpt jumpa itupun tak pernahnya dpt jumpa ramai2. so senang citer aku pun set ngan bestfren aku semua utk jumpa kt mana2.

on 8th july ari tu,me and sofia travel from segambut to subang jaya naik komuter almost 2hrs journey sbb lambat sgt train sampai! kitorang pun jumpa la kt Sunway Pyramid and terus gi cari tmpat nk mkn.

kitorang pun pegi la mkn kt gasoline since tmpat tu paling cozy skali utk lepak and murah. oklah dah abis mkn and chatting and gossiping dah bayar bill ape semua kitorang pu nk gerak gi shopping lak. yg tak bestnya tiba2 one of the staff kt gasoline ni asking us to pay RM300 utk cleaning tmpat tu hanya sebab anak bestie tertumpah air kt tmpat duduk restoran tu. terpaksa la aku arguing ngan staff tu sbb senang2 mintak rm300 just becoz air tumpah sikit je atas lantai dah tu bdk2 yg tak tau ape lak tu yg tumpahkan. i don't understand kenapa diorang mintak rm300 utk cleaning tak seberapa tu,klu dah malas keje tak payah keje bgi je keje tu kt org lain tak payah mintak customer duit. and i think thats the last aku akan makan kt GASOLINE....sorry ur service very bad!!!!!!


the place that i will never go again!

dah abis bergaduh ngan staff gasoline,kitorang pun teruskan journey utk cuci mata or shopping! masuk jusco  my bestie,shidah lak nk try kasut so sementara nk tunggu try kasut baik aku dok ngadap cermin amik gambar muka sendiri...hahaha..

posing...posing...posing....

the mak boyots,ziehan and yuslina and the maintain cover perut,shidah and aku yg amik gambar ni!!!


dan kesudahannya yg sgt seronok sbb dpt jumpa korang yg aku sayangi! to ZIEHAN,SHIDAH and YUSLINA nnti kita planning trip ngan family masing2 lak.. bila???? tunggu mak boyots masing2 dah meletup..hahaha..


p/s: naik komuter ladies coach tp ttp ada gak lelaki yg naik ladies coach!! tak paham bahasa e tak reti membaca?? entahlah..

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment