Monday, September 6, 2010

AFTER 3 YEARS DIDN'T HEAR THE WORLD!!!

on 19th August 2010,ari paling bersejarah dlm hidup aku n family bila semuanya dh ditetapkan doctor,PROF.ASMA from HUKM CHERAS utk buat operation choclear implant.. slps 3 thn keep on berdoa to ALLAH swt akhirnya operation pun dibuat in the morning..

my ashraf getting ready for the operation

bila tgk ashraf masuk ke operation room,hati aku jdik makin brdebar2 and starting duduk tak diam. mana taknya brdebar dlm kepala otak dh pikir mcm2... dh la ashraf nyer operation libatkan mcm2 benda,ngan keadaan choclear dia yg dh jdik tulang dgn air blkg telinga dia mmbengkak so mcm bagai la doc xplain.. tp brkat doa kpd ALLAH swt akhirnya lps 7hrs dlm operation room lega rasanya bila doc kata everythings okay. tramat la lega hati bila dgr good news n my tears of happiness pun mengalir..

my ashraf after operation still mamai sbb kena bius

agak lama jgk la dok kt spital smpai aku pun smpai dh jdik rupa patient kt situ.. so after doc bgi lps from hospital,dpt call kata doc suruh psg device dia cpt skit sbb after raya lama sgt.. lgi skali syukur pada tuhan sbb makbulkan doa aku!!! finally depa bwk la keluar satu bag ala2 james bond rupanya penuh ngan mcm2 brg utk alat choclear implant dia.. no wonder hrga dia pun dkt rm80k...

tp walau camna pun aku berterima kasih to all my family,friends, bff, and semua yg mendoakan my ashraf!!! aku sayang korang semua...

agak2 klu korang nmpak alat ni jgn ingat ni bluetooth lak... alat ni lgi mahal dri bluetooth so aku kena take care benda ni betul2!!


sekian,assalamualaikum!!!

No comments:

Post a Comment