Monday, January 12, 2009

Birthday!!!!

mmg lambat nk posted citer psl birthday ashraf, sofia and daddy!!! busy...busy...busy.. tu je yg boleh aku kata lgpun aku ngadap computer pun bila ada kak umah nina. balik pada citer birthday bdk2 bertiga(ashraf, sofia and daddy pun bdk gak) tu aku ada la buat makan sikit2 x lebih... cake plak sponsor dri mummy and ada la cupcakes sponsor dri aku..hehehh.. 

x la meriah sgt tp ok laa sbb sambut sekali 3 org on 28th dec 2008(dad's bufday). ikutkn plan nk buat barbeque tp malas tu biasa arr sbb penat satu hal!! so just buat kt umah nina dgn hidangan KFC... klau tgk decoration cake tu ngan candle yg brnumber tu cukup arr utk age 72, 2 and 1.. beli 3 nmber pun janji faham sudah lah takut plak bila beli cukup2 nmber ada yg pegi jumpa 'kawan'(biasa arr kalau dh 4 nombor),tak psl2 kena lottery nnti.. wuisshhh haram main nombor!!! 

ni la rupanye birthday cake sponsored dri mummy dan decoration yg berterabur tu dri aku... walaupun rupenye begitu tp yuummmyyyy rasanye sedap smpai jilat pinggan..


tu je yg terhidang atas meja.. cake, cupcakes and KFC!!! oooppsssss, drum atas meja tu x termasuk dlm menu.


tu haa dia birthday boy, ashraf wit atuk Fuad..
ni masa tgh nk blow candle... yg tgh dukung sofia tu Eddie ye!!!



ni plak mulalah acara paling digemari oleh keluarga Encik Fuad,MAKAN TIME!!!


owwhhh,masa tu sam xde join sekali sbb dia kena kerja on weekend!! ok lahh tu je yg bleh aku story  sbb aku ni malas nk type panjang2.. nnti org boring lak baca blog aku!!

chowww.....

No comments:

Post a Comment