Friday, January 2, 2009

SAKITNYE BILA NAIK BISUL!!!!!

Bila dh terlalu banyak sgt makan benda manis and x control plak tu aku nyer makan maka bermulalah naik bisul tp kali ni naik kt ketiak... sakit la sangat sbb x bleh nk gerak tgn tu kasar2 cam biasa. 

aku kena diabetis since aku pregnant kt lil' Sofia. before this mmg aku xde penyakit ape2 tp bila pregnant la mcm2 penyakit lekat! aku nyer doctor dh remind me mkn tu control tp aku ni lak main belasah je. ni pun sakit bisul still lg berdenyut2,tu pun nasib baik bukan bisul buta yg xde mata tp ni just bisul kecik je and ada mata senang skit nk pecahkn buang nanah bisa tu.

hehehe...sorry ye citer cam kotor skit tp nk buat camne kotor pun bukannye kotor yg teruk2 cuma bisul je! i bet semua org dh pernah kena bisul.. aku ni mmg rajin naik bisul tp ni pun dh lama x naik bisul sbb selalunye aku jage makan. tp entahlah skrg ni main sebat je,kalau air manis bergelas2. susah gak aku ni sbb aku bila xde sugar dalam badan mulalah badan menggigil la tp bila dh terlebih sugar pun x bleh gak sbb nnti aku sakit kepala.

oklah tu je citer bisul aku utk hari ni sbb aku kena bisul pun ari ni...

chowwww.......

No comments:

Post a Comment