Saturday, January 3, 2009

just my baby...

saje nk upload gambar2 my kids ngan mcm2 style... dirang ni klu nk amik gambar mmg susah skit nk kena candid. tp ada masa2nye diorang ok klu klu amik gambar siap bg senyuman paling manis la cam papa diorang. 

ni picture2 my kids yg mcm2 perangai....


ni pic my sofia pakai baju kurung wit kasut sneakers ADIDAS(dh mcm citer SEPET)..


masa ni pic dia tgh main toy adik dia sambil mengusik mama dia.. suka tgk dia senyum!!!


my ashraf tau2 je mama dia nk amik gambar tu yg senyum abis la...



ni lak my sofia ngan gaya tidonye sambil memeluk bantal bucuk dan sambil gentel tepi bantal kt idung dia(amik bau)...



tu la gelagat anak2 aku yg paling aku sayang x terkata laa. diorang ni mmg terkenal ngan nakal diorang. setiap ari aku dok berkejaran ngan diorang! my sofia klu tido mesti nk ada bantal bucuk dia sbb ada bau yg bleh bg dia tido. sambil bau sambil geli2 idung dia ngan bantal tu!! 

pernah sekali masa aku nk basuh setelah beberape minggu x x basuh bantal bucuk dia yg dh rupa tahap x nampak bantal lg,dia bleh x nk tido sbb bau dh hilang. bila bg sarung bantal lain sanggup x nk tido so usaha la mama dia ni tenyeh sarung bantal bucuk dia ngan air liur dia supaya bau tu lekat balik.

my ashraf lak dia x kisah sgt psl bantal ni sbb dia main tibai je bantal sape2 tp camne pun dia still gak nk bantal dia. nasib baik xde pic bantal2 diorang,mesti x lalu nyer tgk sbb dh mcm2 rupa x ditambah ngan bau yg ala2 menggamit lubang idung, x tahan bau tu!!!

tu je larr kisahnye psl anak2 aku yg nakal suka mengusik mama dia ni...


daaaaaa.....



No comments:

Post a Comment