Sunday, January 4, 2009

Mee Kari!!!!! slurrrppppppp....

nk citer psl mkn lak ye... almost everyday aku makan nasi masa kt umah nina,x kira la nasi lemak ke,nasi goreng ke or nasi putih sekalipun tp bila tiap2 hari makan boring gak. so semalam aku n nina pun rasa cam nk makan mee kari kt FAM(ala tempat footballers berlatih bola) Kelana Jaya. so masa kul 8 tu pun kitorang kuar la pegi beli mee kari kt kelana jaya tu!! ooo...adique,aku belanja ko makan mee kari favourite ko ye tp gambar je la yg betulnye tunggu ko balik KL.hehehh...

sebelum kitorang decided nk makan mee kari before tu kitorang ada beli Mcdonald prosperity burger tp bila makan cam x puas laa!! tu yg malam rasa lapar balik. keje aku asyik melantak je larr!!!

bila dah dpt makan mee kari aku and nina pun makan la ngan senyap je(betul punye beradab la) sambil makan sambil amik pic utk tatapan sister aku yg kt Canada tu sbb ni favourite dia. memang sedap giler laa sbb aku pun dah lama x makan. 



sebelum makan aku susun la tauhu,sotong dan kerang termasuk la kerang dri mangkuk nina yg dpinjamkn utk aku sekejap.


ni lah rupanye mee kari FAM kelana Jaya...memang sedap utk foodlovers mee kari ni!!! sluuurrrrrrrrrrrppppppppppppppppppp!!!!


ok laaa tu je citernye,lepas ni aku xde sbb aku pun dh balik ke umah ma in-law aku so maybe in 3 or 4 weeks later aku continue balik citer..

chooowwwww........ 

No comments:

Post a Comment