Saturday, August 29, 2009

KE'SENGALAN'AN TAHAP MELAMPAU!!!

Seminggu dh berpuasa...rasa cam dh takde idea lak nk update blog!! aku lak masih lgi hidup di zaman batu takde henpon lgi ni!!! arggghhhh,ketensionan tahap melampau dh ni... byk sbnrnye nk diceritakn tp mcm tak kena lak nnti post ngan title asal.... oklah senang citer kita lyn 1 by 1 ye...

1- aku skrg sudah malas mau lyn FB sbb makin merepek dan sungguh byk manusia yg suka show-off ngan harta yg mereka ada..

2-knpe ye kebanyakkn social network ni tak kira la Friendster,Facebook or Myspace ni manusia2 yg ada ni everytime nk add as fren mesti nk suruh tinggalkn comment??? klu tak reply comment mula la nk kata sombong.. come on la,aku ni org add aku takde lak aku mengharap sgt org tinggalkn comment....WTF...

3-sbnrnye aku suka sgt ngan baby kecik especially kwn2 aku yg bru lepas melahirkan anak tu,setiap kali aku tgk gambar baby diorang je,aku jdik terlampau seronok sgt.. tp bila citer kt hubby yg baby tu cute la geram la mcm nk cubit2 je senang2 je hubby kata,"knpe ni,nk sgt ke BABY lgi??? klu nk ckp je..." cehhh,kesitu lak soalan ditanye oleh hubby..

4-hahaha,setelah ada 2 anak yg makin membesar mcm jemuan tu,bru la aku dpt tido yg paling best sekali sbb aku dh tak payah lgi nk bgn tgh2 malam nk tukar diaper ke or buat susu sbb my kids klu dh tido sampai ke esok hari bru bgn... ooohhh,alangkah bestnye dpt nyenyak balik!!!

5-skrg ni aku lebih byk habiskn masa melayan TWITTER selain drpd FB.. FB layan pun klu besfren aku,SHEELA tu ada sbb klu sembang ngan dia best sgt sbb masing2 kepala boleh layan nyer!

6-sye dh lama tak dgr citer besfren sye sorang lgi ni,ZYHAN MUNCHKIN.. sejak dh jdik bini org ni makin busy ngan title bru dia tu... heheheh!! dia ni pun aku SAYANG gak sbb dia la kwn baik aku yg paling memahami ngan perangai aku ni yg byk songeh. dan semestinye aku trlalu merindui masakan ibu ZYHAN.. harap2 raya ni dpt la aku beraya ngan dia!!

7-aku ada seorang kenalan lama yg tersangat la lamanye!! dia skrg ada di luar semenanjung jdik org laut dan sdg berkawan ngan ikan2 di tgh laut tu sbb kt tgh laut tu mana ada awek cun,katanye la!! dia ni aku panggil dia "PAKCIK SONGEH" sbb dia ni dri dulu smpai skrg masih lgi blom ada awek..nk kata rupa xde,mana mungkin sbb aku prnah jatuh "tangga" sbb dia...hahaha.. mungkin sbb keSONGEHan dia membuatkn dia masih lgi title single...kwang3x...

ok lah keSENGALan aku dh melepasi tahap GABAN ni... sat ni aku merepek lgi ntah ape arrr citer aku bukak nnti... korang layan je la sengal aku ni!!!

until here...

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment