Tuesday, August 18, 2009

SUPPORT MALAYSIAN PRODUCT!!!

wowww,sungguh patriotik la aku nyer tajuk!!! hahaha... setelah sebulan rasanye aku hidup without henfon yg seperti hidup di zaman batu ni ok la aku decide aku kena gak beli henfon baru. susah la aku nk contact sape2! skrg ni aku nk beli henfon MADE-in-MALAYSIA sbb murah sgt only RM78 so klu rosak ke atau anak2 aku nk rendam dlm mulut ke nk campak2 ke takde la aku nk nangis sgt...hahaha!! well at least aku support barangan MALAYSIA..

takpe la henfon murah janji aku boleh call and text message je! fon aku yg lama tu tetap gak aku hantar service tp memandangkn parts utk P1i ni susah nk dpt so trpaksa la aku menghantarnye ke PENANG sbb kazen ku boleh repairkn...mwaaahahaha(kakcik,hang tolong tgkkn fon aku ya!tq..)!!

ok lah until here...

assalamualaikum!!!

No comments:

Post a Comment