Thursday, August 20, 2009

SALAM RAMADHAN TO ALL

Bulan ramadhan bakal tiba tak lama lgi!! so aku dh get ready utk menyambut bulan puasa this year. bila dh masuk bulan ramadhan ni biasa la mesti rata2 org dh rancang nk sambut raya lak.. aku pun mcm biasa la mesti la nk prepare brg raya utk anak2 aku but this year kena la bersederhana je... ermmm baju raya,kasut raya,handbag raya(tak brpe penting sgt pun) and rambut raya...hahaha!!

So disini aku nk susun sepuluh jari mintak ampun mintak maaf klu selama ni mulut aku ni jahat ke ada yg pernah sakit ati ngan aku ke so same2 la kita di bulan ramadhan ni menghayati erti puasa ni supaya kita bersabar dan sentiasa beringat kepada ALLAH swt..

SALAM RAMADHAN KEPADA SEMUA...

p/s: kpd org laut tu(yes you,who else),jgn tinggal puasa and selamat menyambut ramadhan!!

until here...

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment