Wednesday, June 23, 2010

AKHIRNYA.....

today saya sudah FREEEEEEEE from pantang bersalin.... hehehe bahagianya hatiku! byk gak aku nk catch up appointment anak aku yg dh lama tak pegi especially therapy dia so by next week nk arrange balik ngan therapist.

dan semalam gak akhirnya chenta hati saya sudah belikan stylus utk henfon ku yang selama ni asyik main bantai je pakai tutup pen.

dan paling tak sabar on 8th JULY,saya nk hangout ngan besties saya yg paling saya sayang sapa lagi kalau bukan Shahidah,Ziehan,Yuslina and Lila. lama betul dah tak kuar lepak2 ngan bestfren macam dolu2. biasa la masing2 dah ada life sendiri so masa nak lepak2 tu terpaksa diketepikan utk beri laluan pada family masing2!

errmmm,saya juga nk potong rambut yg semakin tak tentu arah ni! dan yang paling penting sekali saya nk beli baju dan seluar yg semakin takde dalam almari aku since aku pregnant aku banyak bagi kt org baju2 lama aku so skrg aku sendiri dah takde baju.

oklah aku tak tau nak merapu ape lagi.

sekian terima kasih kerana sudi baca blog mengong ni!

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment