Wednesday, June 30, 2010

TUKAR LA PULAK!!

weekend ari tu pi jalan2 carrefour wangsa maju with hubby and pak mertuaku! tu pun sebab nak tukar tv sebab tv yg dibeli ada problem. so sementara hubby and pak mertua pi tukar tv,aku lak pi jalan2 cari barang utk anak2 aku. dah amik macam2 barang,lalu lak kt pharmacy section nk tgk ada tak minyak telon sebab anak aku bantai tumpahkan minyak yg ada.

so nk cari brand yg selalu guna dh selalu sgt so try la tukar angin guna minyak YU YEE CAP LIMAU!! wowww,harga dia boleh tahan gak laa yg botol kecik around rm8+ tapi xpe la saje nk try. dan ternyata sekali minyak tu bagus sebab aku tenyeh kt Adli masa lepas mandi gerenti dia akan tido lena sbb minyak tu berangin je.

alamak,gambar xde lak nk dipamerkan!! takpe la korang cuma bayang2 kan aje la ye..

entahlah ape lagi citer nk tulis sbb aku malas nk tulis panjang2. sini je la!!

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment