Monday, June 14, 2010

HAPPY BIRTHDAY PUAN AIRINA

15th june.. dah pun aku bertemu dgnmu 25!! haha..sudah 25 aku ye,terasa diriku bru je 5 tahun..*toing* as usual this year takde celebrate ape2 pun,biasa la dh date pun tgh2 bulan ni. my hubby kata next week bru boleh jalan2 together.

and yesterday dpt good news from hospital bagitau yang ashraf nyer application utk operation dh pun diluluskan and maybe after raya operation for Coclear Implan akan dibuat.. may my wish come true!! thats the best news ever aku dpt and thats the best present for this year.

and last but not least my gifted present ever was my 3 gorgeous baby,Ashraf Hazique,lil sista Aisyah Sofia and lil bro Adli Muhaimin. itulah hadiah paling best and the best among other present,yang 3 org ni jugak paling bermakna utk aku. and of course my beloved hubby yang agak gila2 skit! thank u sayang for all ur sacrifice and support.. love u so much..muahhhxx..xoxo


i think thats all for now! maybe later or soon i will be updated my blog lgi kalau ada citer best..

assalamualaikum

sincerely,

Airina A.Fuad.

15th june 2010 @ 1340hrs

No comments:

Post a Comment