Wednesday, June 30, 2010

BABY DALAM KOTAK!! *WINK*

post kali ni agak drastik skit sbb sekarang ni pun ramai gak manusia yg membuang bayi merata2. tapi ni bukannya orang buang baby tp me and nina putting my Adli dalam kotak.. hahaha

ni la dia pelakon cilik dok dlm kotak..

agak2nya kalau aku jumpa baby yg ditinggalkan gerenti aku ambik bawak balik!! apa lah seorang baby yang tak tau ape2 ditinggalkan camtu je,takde rasa bersalah ke sebelum manusia yg nk tinggalkan baby merata ni?? hissshhh,klu aku jumpa org camni dh sah2 aku lanyak cukup2.

kalau dh terfikir nk buang baby tu baik korang tak payah ada otak sbb tak guna akal fikiran waras korang ngan betul. baik korang guna otak anjing ke!! *huissshh marah betul ni* aku ni bukannya ape,everytime baca news psl org buang baby ni sampai tak bernyawa,aku mcm nk kuarkan air mata je,apa la salahnya kalau baby tu bagi kt orang.. ramai lagi pasangan yang memerlukan anak. ada tu sampai berbelas tahun kahwin tp takde anak,ni manusia yg senang2 lempar baby merata tu,pi la bagi kt golongan memerlukan.

hendaknya ape yg manusia buang baby ni, dpt balasan secukupnya di akhirat dan itu doa aku utk golongan takde otak buang baby ni!!


****************************************************

*hanya sekadar hiasan*
comelnya budak ni aka my Adli dok dlm kotak kena dera ngan mak Nina dia...

setakat ni je aku merapu dh tak tau nk bebel ape lgi..

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment