Monday, December 28, 2009

BIRTHDAY CELEBRATION


my weekend totally blast cuz all my family gather around to celebrate my ashraf and sofia's birthday!! all the food i'm the one preparing while mum and aunty ada jugak helping me out kalau tak mau kangkang jugak la aku sorang2 buat.. dri cake sampai la ke makan lunch semua aku handle!!! thanks mum and acik cuz tolong me kat dapur...

i am so happy although ada penat jugak la tp janji aku puas hati demi anak2 aku so that diorang also be happy...

anyway,i'm very malas to potpet banyak2 cuz my back are very sakit!!! so just tengok je la picture masa birthday ashraf and sofia...



buttercake with chocolate frosting!!! seriously mmg sedap....


the princess....actually beli butterfly wings tu aku yg teringin nk pakai...kehkehkeh...


the birthday boy,Ashraf Hazique


blowing candle session!!!


the best part ever,bukak hadiah session!!!


oooppss,minah pakai jam kuning ni mmg ada je nk enterframe!!!


the princess dpt lots of doll!!


lihat gelagat mak2 ni!!! terlebih excited lak...

mama wish my ashraf and sofia HAPPY 3rd and 2nd BIRTHDAY!!! love you both so much...


pic tambahan...............................




ni la dia minah jam kuning tadi yg suka enterframe dan nephew yg ala2 rambut tak bleh blah tu!!! wakaka...


until here...

assalamualaikum


No comments:

Post a Comment