Thursday, May 27, 2010

SENYUM SATU SEDEKAH

Nowadays,aku tak tahu kenapa ramai sgt orang zaman sekarang yang susah betul nk senyum. padahal bukannya nk kena keluar duit pun. tp tu la orang sekarang ni,terlalu kedekut nk bersedekah. duduk umah satu blok tp bila dlm satu lif takde langsung nk senyum apatah lgi nk bertegur-sapa. entah apa sebab yang susah sgt nk senyum pun tak tau la,adakah mereka yg taknak senyum ni takde gigi ataupun mulut busuk??entahlah...

sebenarnya aku pun tak tau apa nk cakap lagi,yang aku tau aku suka tengok gambar anakku,Adli Muhaimin ni senyum. ingat senang ke nak amik gambar bdk senyum,time diorang tido sambil mimpi indah la baru dapat amik gambar. hehehe... so people out there,rajinkan lah muka tu untuk senyum. tak susah dan tak kena bayar pun kalau senyum ni and kalau senyum ni buat orang tak dapat dosa sebab mengata orang yg tak balas senyuman.

cuba tgk anak aku ni senyum,kan cantik!!! ceh,perasan je......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 tadaaaaaaaaaaaaaaaa.......


so jangan kedekut senyum tau....
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment